Към съдържанието

Гаранция и рекламация

Портала за Рекламация / Връщане / Замяна

Гаранция и рекламация

В случай на фабричен дефект:

Свържете се с нас чрез Портала за Рекламация / Връщане / Замяна. Опишете накратко в какво се състои дефекта. Изпращането на снимки или кратък клип ще допринесе за съкращаване на времето на за обработка на рекламацията. За да бъде приета заявката за рекламация е необходимо артикулът да бъде представен в оригиналната си опаковка и окомплектовка, както и да бъде съпроводен от разписката, издадена от Куриера при заплащането на стоката, касов бон или фактура. Без да са изпълнени тези условия, за съжаление, рекламацията няма да бъде уважена. След подаването на Заявката ще получите инструкции за изпращането на продукта. След получаването му, заявката ще бъде разгледана в най-кратък срок, в случай на дефект артикулът ще бъде поправен или заменен с нов. 

Продукт по заявка за рекламация  се изпраща от клиента по куриер за негова сметка. Ако бъде установен дефект и продуктът бъде заменен или ремонтиран се връща на клиента чрез куриер за сметка на Продавача, ако не бъде установен дефект връщането се извършва за сметка на клиента.  

Важно!

Гаранцията за продукта включва само фабрични дефекти, но не и дефекти възникнали след употреба и ползване на продукта, били те умишлени или не. Като дефекти възникнали след употреба спадат счупване, напукване, надраскване, оцветяване, поява на неравности, подуване, намокряне, оголване и късане на кабели и други подобни.  Гаранцията не важи в случай на опит за остраняване на повредата от клиента. Гаранцията не включва софтуерни проблеми, както и проблеми  вследствие на инсталиране на различни приложения. Гаранцията за продуктите, закупени от юридически лица, е 1 година, като те трябва да уведомят онлайн магазина  при доставка

 

 

Всички представени на сайта и/или продавани в онлайн магазина стоки са със законова гаранция за съответствие на стоката с договора за продажба съгласно чл. 112-115 от ЗЗП. 

Търговската гаранция, предоставена от Канекс ЕООД не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112-115 от ЗЗП. Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП.

Гаранцията за продуктите, закупени от юридически лица, е 1 година, като те трябва да уведомят онлайн магазина  при доставка

 

Сравни продуктите

{"one"=>"Изберете 2 или 3 артикула за сравнение", "other"=>"{{ count }} от 3 артикула са избрани "}

Изберете първия продукт за сравнение

Изберете втория продукт за сравнение

Изберете третия продукт за сравнение

Сравни